diumenge, 29 de gener del 2012

2ª Entrega: Cap on volem anar?

Ja torno a ser per aquí.

Heu tingut temps de pensar una mica en el tipus d'utopia que us agradaria perseguir?

Jo, us he de ser franca, fa molt i molt de temps que hi dedico esforços. El per què, no us ho puc explicar però, qui em coneix de temps, sap que ja de molt petita, sempre m'he preocupat per la sort dels meus congèneres. O igual si que puc trobar una explicació a per aquesta preocupació. El que em feia mal llavors i el que em fa mal ara és el desaprofitament del recurs humà. Com podem tolerar, com espècie, que tantes i tantes persones no arribin a aportat tot el que poden a la nostra societat?

Així que per contradicció, crec que l'objectiu general de la nostra utopia compartida ha de ser:

Treballar per a que el major nombre de persones, a partir d'avui mateix, pugui disposar d'una quotidianitat prou digna per extreure el millor de si mateixes.

Què us sembla? Un somni? I per que us penseu que serveixen el somnis?

En la propera entrega parlarem de com concretar aquest gran objectiu.

Bona setmana i ànims que ja l'hi comencem a veure el cap,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada